تصاویر | هیولای برقی مازراتی معرفی شد

تصاویر | هیولای برقی مازراتی معرفی شد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از آرنا ای‌وی، این کانورتیبل برقی دارای طراحی خیره‌کننده و ارقام عملکردی عجیبی است. این گواهی بر تعهد این خودروساز به

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از آرنا ای‌وی، این کانورتیبل برقی دارای طراحی خیره‌کننده و ارقام عملکردی عجیبی است. این گواهی بر تعهد این خودروساز به ترکیب سنت و نوآوری محسوب می‌شود.

«گرند کاربیو فولگوره» ژن‌ خود را از «گرن توریزمو فولگوره» کوپه که به‌تازگی معرفی شده است، می‌گیرد. «فولگوره» یک کلمه ایتالیایی به معنی رعد و برق است که به ماهیت قدرت زیر کاپوت اشاره می‌کند. این اسب نر ایتالیایی با یک مجموعه ۳موتوره منحصربه‌فرد، قدرت عظیم ۸۱۸ اسب بخار (در حالت حداکثر تقویت) با گشتاور حیرت انگیز ۱۳۵۰ نیوتن متر را آزاد می‌کند. سرعت این موشک با سقف نرم تنها در ۲.۸ ثانیه از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد!

بسته باتری ۹۳ کیلووات ساعتی (ظرفیت کل، ۸۳ کیلووات ساعت قابل استفاده) به‌طور استراتژیک در یک آرایش تی قرار می‌گیرد و از توزیع صحیح وزن و حفظ نمایه‌ای براق اطمینان می‌دهد. این بسته باعث می‌شود که خودرو تا حداکثر ۲۷۰کیلووات قدرت داشته باشد. این بدان معناست که در تئوری می‌توانید به ازای هر ۵ دقیقه وصل شدن به یک شارژر با سرعت کافی، حدود ۱۰۰کیلومتر برد، اضافه کنید.

درباره غرش موتور هم سازندگان فکری ایده‌آل کرده‌اند و بدین ترتیب کانورتیبل برقی کاملا بی‌صدا هم نیست. مهندسان مازراتی نت‌های امضای موتورهای بنزینی خود را توسط یک سیستم صوتی درجه یک ارائه می‌کنند تا حس خوب غرش موتور به گوش برسد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | بائوجان شاسی‌بلندهای ارزان به بازار عرضه می‌کند

فولگوره از سقف جمع‌شونده برخوردار است؛ درست مانند همتای بنزینی‌اش. با این حال، نشانه‌های ظریفی در قلب الکتریکی آن وجود دارد: یک رنگ منحصربه‌فرد با الهام از مس و یک جلوپنجره متمایز - کاملاً برعکس نمونه باریک که در نسخه V6 پیدا می‌کنید.